Despre companie

Locul de desfasurare al stagiului: Sediul Ceragon Networks – Str. Gheorghe Manu nr. 5, Etaj 2, 3 si 4, Sector 1 Bucuresti. Numarul de pozitii disponibile: 1 Departament/echipa: IT Helpdesk Perioada de…

Strada General Gheorghe Manu, București, Romania
De la aceeași companie
Toate stagiile la CERAGON NETWORKS
Alte stagii în QA & Technical Support
Toate stagiile în QA & Technical Support

IT Helpdesk

Stagiu plătit la CERAGON NETWORKS

Locul de desfasurare al stagiului: Sediul Ceragon Networks – Str. Gheorghe Manu nr. 5, Etaj 2, 3 si 4, Sector 1 Bucuresti.

Numarul de pozitii disponibile: 1

Departament/echipa: IT Helpdesk

Perioada de desfasurare a stagiului: 24.06.2019 – 20.09.2019 (12 săptămâni, 5 zile/săpt., 8 ore/zi in intervalul 07.00-23.00).

Salariu: Se va discuta in urma interviului

Recomandari: Anul 2 sau 3 din cadrul studiilor de licență.

Cerinte minime :

  • Limba Engleza la nivel avansat
  • Student al unei discipline tehnice
  • Pasionat de tehnologie (curios, dornic sa invete, la curent cu tehnologii de ultima generatie) si totodata cu orientare catre client
  • Disponibilitate pentru ture, inclusiv in weekend
  • Comunicare si orientare catre client
  • Abilitati de troubleshooting si solutionare a problemelor – gandire logica
  • Abilitati de lucru in echipa
  • Experienta anterioara de munca si de colaborare in echipa se considera un avantaj

Cunostinte ce vor fi dobandite:

Echipa de suport tehnic Service Desk este responsabila de solutionarea cererilor de suport pentru toate mediile de IT. Echipa este primul nivel de contact in rezolvarea cazurilor. Incidentele nesolutionate de catre echipa de Service Desk sunt escalate catre managerul echipei de nivel doi suport.

In cadrul programului de internship vei dobandi cunostinte de:

  • Comunicare la nivel international – ocazia de a lucra in mod direct cu interfete din diverse tari
  • Folosirea unui sistem de ticketing pentru solutionarea tichetelor de ordin tehnic
  • Intelegerea organizarii interne a unei Companii globale din perspectiva IT
  • Cunostinte de sisteme de operare Microsoft si MS Office
  • Cunostinte de Microsoft 365

Activitati desfasurate in timpul stagiului:

  • Cunostinte de Active Directory
  • Cunostinte de sisteme ERP
  • Creare si modificare de profile ale utilizatorilor
  • Instalare de software si licente
  • Cunostinte de securitatea informatiei

In cadrul acestui proiect vei avea posibilitatea:

  • sa iti dezvolti abilitatile de comunicare si colaborare internationala/interculturala
  • sa utilizezi platforme si module moderne de administrare tehnica a cerintelor de IT
  • sa iti dezvolti abilitatile de relationare interdepartamentala
  • sa te familiarizezi cu un mediu de lucru profesional

In cadrul stagiului de practica vei lucra intr-o echipa de specialisti cu experienta, vei participa la evenimentele din cadrul companiei, training-uri, team building-uri.
Pe tot parcursul stagiului de practica, vei fi ghidat de catre un mentor – un reprezentant tehnic cu experienta care te va sustine pentru a invata si pentru a te dezvolta profesional si personal.

Continuarea colaborarii Există posibilitatea continuării colaborarii, dacă stagiul de practica este de succes.